Er du vores nye studentermedhjælper?

Kunne du tænke dig at udnytte og udvikle dine kompetencer indenfor kursus/medlemsadministration og regnskab sideløbende med dine studier?
Dansklærerforeningens Hus søger en studentermedhjælper 12-15 timer om ugen.

DINE ARBEJDSOMRÅDER

  • Ansvarlig for administration af kurser for vores administrationskunder i vores kursussystem Conference Manager, dette vil du blive oplært i.
  • Besvarelse af alle henvendelser vedrørende Kurser.
  • Fakturering og opfølgning på betalinger i forhold til kurser, herunder rykkere for manglende betalinger.
  • Ind- og udmeldelser af medlemmer.
  • Ad hoc bogføring for vores administrationskunder.
  • Ad hoc opgaver, herunder gå til hånde med pakning/postaflevering, mødeopdækning og småindkøb.

VI FORESTILLER OS, AT DU

  • er serviceminded, ansvarlig og løsningsorienteret
  • har mod på administrative opgaver
  • er struktureret og grundig
  • er smilende, positiv, imødekommende og er parat til at indgå i det sociale liv.

VI TILBYDER
Ansættelse som studentermedhjælper i vores hus på Frederiksberg, ca. 12-15 timer fordelt ligeligt på tre hverdage om ugen.

ANSØGNING
Send os din ansøgning snarest og senest onsdag den 20. marts 2018 sammen med dit CV mærket ”Studentermedhjælper” til dansklf@dansklf.dk. Relevante ansøgere indkaldes løbende til samtale. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Administrationschef Jane Nielsen på telefon 33 27 60 61 eller på e-mail jni@dansklf.dk

Download stillingsannoncen (pdf)